HF propagation conditions

Eyeballl bersama 9m2agc-cikgu lan, 9m2aaa-ex-9w2hm-pak dollah , 9m2rs- Tn.Hj. Rashid Sultan dan bersama rakan Hulu Kelang, Semarak v59 dan gombak v33 di Syed Bistro AU5, K.L

Posted by My Biodota | Posted in | Posted on 9:17 PM

  22.2.2014 Sabtu,  Perjumpaan yang tak disangka, pagi setelah tiba di KL sentral jam 7pg, terus teman update status dalam FB yang teman telah selamat sampai di Kuala Lumpur, sewaktu dalam perjalanan cikgu lan telah telefon saya yang bertanyakan saya bermalam dimana, terus teman maklumkan di area lembah kelang, iaitu Taman permata, cikgu lan berhasrat hendak kemari pada malamnya dengan mengajak 9m2aaa pak dollah yang kebetulan balik ke Malaysia dari England, setelah cikgu lan fowardkan nombor telefon pak Dollah, teman terus telefon telefon pak Dollah dan beliau beritahu beliau free pada malam harinya, teman pun menyusun lokasi perjumpaan di restoran Syed Bistro AU5, Hulu Kelang pada jam 9 malam, Teman cuba menghubungi 9w2edu-ikmal tetapi beliau berada di china, dengan bantuan beliau teman terima beberapa nombor rakan ham disekitar kawasan, semua nombor yang diterima teman telah maklumkan perjumpaan eyeball santai pada malam tersebut. Nombor pak rashid- 9m2rs teman dapat daripada 9m2krz. Terima kasih.

                                                     Pak Dollah bersama KX3 Elecraft
                                       9m2rs- Tn.Hj. Rashid Sultan sambil melihat Kx3 transciever
                                              Pak Dollah yang lama tak jumpa pak rashid
 Rakan yang eyeball pada malam tersebut, 9m2srs-Saiful, 9w2 hhp-hafiz,9m2aaa-pak dollah, 9m2rs-Tn. Hj.Rashid dan 9m2agc-cikgu lan,9w2bh;-pak farid dan 9w2uze- Yus.

eyeball bersama rakan Hulu Kelang, Semarak v59 dan gombak v33...   terima kasih semua...


Alhamdulillah dapat juga ber eyeball pada malam tu....

added by

9m2oHm

Comments (0)

added by khalil@2009